top of page

Cum să fii prezent în 2, în 50 sau mai mult de 100 de locuri în același timp

sau

Cum să afli câți oameni zâmbesc când te privesc prima dată

sau

Cum să faci clienții să povestească celorlalți despre tine


Indiferent ce titlu ar fi fost mai potrivit, acest articol este despre personalitățile, speakerii, brandurile, produsele sau serviciile care sunt curajoase și care vor să fie cele mai deosebite dintre concurenți, să vorbească lumea despre ele mai mult decât despre oricare altă experiență de marketing.


Este despre cum poți duce produsul sau serviciul tău în fața mai multor clienți în același timp. Sau despre cum să fii prezent pe mai multe scene în același timp.


Nu aplicăm clonarea, însă avem o altă soluție de ultimă generație: holograme 3D care te pot aduce pe mai multe scene în același timp, sau care pot plasa brand-ul, produsul sau serviciul tău în mai multe puncte de vânzare. Totul într-un format în care oamenii îl văd întors pe toate părțile, văzut din toate unghiurile, atât de realist, încât să vrea să îl pipăie, să îl întoarcă, să îl testeze.


Noi suntem Frame Advertising și promitem să uimim publicul prin prezentarea ta, a brandului, produsului sau a serviciului tău în format tridimensional pe holograme fixe sau mobile și experiențe VR personalizate.


Putem duce reclama ta în locul în care alte canale de publicitate nu pot pătrunde, sau putem sparge monotonia publicității cu Rucsacul cu holograma mobilă pe stradă, în galerii comerciale, mall-uri, la metrou, la evenimente... oriunde poate păși un om pe jos, pe bicicletă, trotinetă, ATV sau scuter.


Rucsacul cu Reclame a mers peste 30.167 kilometri, a făcut senzații la festivaluri internaționale de muzică, în peste 300 de hypermarketuri din România și a fost văzut de milioane de oameni.


Știm exact câți oameni au văzut reclamele derulate pe Rucsacul cu Reclame pentru că măsurăm audiența cu cameră cu inteligență artificială. Ba mai mult, știm exact câți erau bărbați sau femei, ce vârstă aveau, chiar și dacă zâmbeau sau erau triști atunci când au privit reclama pe Rucsacul cu holograma. Știm și câți kilometri a parcurs pentru a arăta publicului larg reclamele pentru că măsurăm timpul de campanie și traseul parcurs prin aplicație de GPS tracking. Toți partenerii noștri primesc în timp real rezultate reale măsurate prin tehnologii de ultimă generație.


Suntem arătați cu degetul, opriți din drum, fotografiați, filmați, întrebați, deseori chiar și îmbrățișați. Se vorbește despre noi mult după ce încheiem activările. Atragem cea mai mare interacțiune cu consumatorii de care poate un brand să se bucure astăzi. Dacă am face un montaj din toate filmările și fotografiile pe care ni le-au făcut consumatorii, ne-ar ieși minim 5 sezoane de serial SF mixat cu psihologie umană.

Woow! Nu?


Poți reciti frazele de mai sus, sau poți veni la standul nostru din Tech Expo ca să îți explicăm pe îndelete cum poți promova brandul tău în format tridimensional, nemaivăzut și nemaiîntâlnit. Hai să vezi cum am uimit noi consumatorii prin holograme 3D mobile, video walls, human sizes, personalități și avataruri metaverse prezentate holografic la evenimente, pe scene, in store sau la barul unde îți savurezi berea ta preferată.


26 views

Comments


bottom of page